MASTER MODE Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 (redigerat) jag har möt latias flera gånger och använt mean lock men han flyr inan jag har gjort atacken hur gjör man för att fånga hnom lätare Redigerat 30 Juni 2004 av MASTER MODE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Om man byter Pokemon så funkar det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Din pkmn som gör mean lock måste bli snabbare än latias, då hinner han göra den innan latias flyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 jaha tack men hur vet man hur snab latias är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 min latias är 150 har snabbhet har jag för mej han har lv 50 :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Vilken lvl är Latias på då när man fångar han då? Man får väl typ 2-3 i ökning på ens färdigheter per lvl? Man borde kunna räkna ut i ca då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Var säker på att Pokémonen du använder har högre level än Latias, då kan den vara snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 min sebelleay är i lev 56 men det funkar ändå inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Tambilish Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Vilken pokemon är latias ??? hehe.. de var länge sen ja spelade sist... typ 2 år sen men nu har ja börjat lite igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Håll i Quick Claw! Den brukar göra så du får göra attack först! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 men ruby o saphire fanns inte för 2 år sen men ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 tack! men var får man quick claw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg