UnderLine Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Latias o Latios finns oftast i gräset under Mavillecity Ja har hittat den där 6 gånger och fångat den där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 (redigerat) Jag använde en Master ball på Latias och jag hittade den på vägen te Raquaza grottan Redigerat 16 Juli 2004 av AmySappfire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 ok men rayquasa e ju bättre du skulle fångat honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 mean look fungerar bara en atack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 vad menar du med mean loock fungerar bara en attack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Danne159, det är inte så att man måste andvända den hela tiden, den håller medan samma pokemon som har gort attacken byter eller svimmar som latias/latios kan fly. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 (redigerat) ta inte ultra ball utan ta master ball eller premium ball om du tar premium ball tryck ababababababababababababa men typ mean look funkar bara en gång när man gör en atack så när någon gjort en atack så har den inte efekt då måste man göra den igen Redigerat 18 Juli 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 FEL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 FEL! så är det för mig säg inte något till mig om du intre vet det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Sorry :unsure: , men jag har stjälv gort mean look på Latios och den höll tills Golbat dog. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 18 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 jag har fångat latias nu tack för alla svar jag hada aldrig fångat honom utan era svar tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Det går bra för mig.Jag kan avslöja en taktik:Man tar en Manectric på hög level, hittar Latias/Latos,använder Thunder Wave innan den flyr,hittar den en gång till efter att ha sparat om den skulle dö och använder en skadande attack så den får rött i liv innan den flyr.Sen ska man upp i Sky Pillar och fånga en Dusklops på 49 och träna den till 51 då den lär sig Mean Look.Sen ska man ha den i fram och använd Mean Look och kasta en redig massa bollar på den så brukar det gå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg