Gäst 3tonfiskar Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Jag byte min murkrow från coluseum och den e snabb och kan meanlook så Quick claw far åt pc :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Din pkmn som gör mean lock måste bli snabbare än latias, då hinner han göra den innan latias flyr är det i speed som det gäller :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Din pkmn som gör mean lock måste bli snabbare än latias, då hinner han göra den innan latias flyr jag tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 vad gör premier ball? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 (redigerat) Latias är Dragon/Psychic och när man möter henne så är hon på Lv 40. Jag tror inte Sableye är tillräkligt snabb, men en Crobat eller Golbat skulle nog funka. Jag fångande min med Masterball, har du inte kvar den? Men annars, vilka Pokemon har du mer? Jo, Speed måste man ha mer än Latias då får man attackera först. Redigerat 11 Juli 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Usch ! Måste ni skriva i gamla trådar ? Personen som skapade tråden har nog redan fixat det ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Usch ! Måste ni skriva i gamla trådar ? Personen som skapade tråden har nog redan fixat det ... Oj det märkte jag inte o.O Vem är det som börjar och göra det egentligen? xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Latias är Dragon/Psychic och när man möter henne så är hon på Lv 40. Jag tror inte Sableye är tillräkligt snabb, men en Crobat eller Golbat skulle nog funka. Jag fångande min med Masterball, har du inte kvar den? Men annars, vilka Pokemon har du mer? Jo, Speed måste man ha mer än Latias då får man attackera först. Jag tänkte på det du skrev. Man måste ju kunna använda en Trapinch, Diglet eller en Dugtrio me areia trap. Om Latios/Latias ej är flygar typer. Eller Wobufets(stavning) shadow tag adility? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Lessen Chili19, men Latias/os har abilityn "Levitate" den gör så att Arena trap blir värdelös, Däremot funkar Wobbuffets ability! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg