sebbo_3 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Vilka spel har du till Gamecube??? gör en liste och skriv det längst upp som du tycker är bäst! Min lista: 1Metroid Prime 2F-zero GX 3Super smash bros melee 4Super Mari Sunshine 5James Bond: Nightfire alla mina spel e jättebra men det skiljer lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 1:The Legend of Zelda TWW 2:StarFox Adventure 3:Super Smash Brors Meele 4:Metroid Prime 5:Mario Party4 6:SoulCaliburII 7:FF:CC 8:Super Mario Sunshine 9: Bionicle. Nästan alla spel är dåliga så jag söker ett bra just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 (redigerat) ok gillar du racing ska du lätt köpa f-zero MITT FEMTIONDE INLÄGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 30 Juni 2004 av sebbo_3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Jag vet! Jag tänkte göra det en stund men jag tänker satsa på ett med verklighets grafik. Vet du något sådant spel förutom RallyRacing ChampionChip? Kompisen har den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 1:The Legend of Zelda TWW 2:StarFox Adventure 3:Super Smash Brors Meele 4:Metroid Prime 5:Mario Party4 6:SoulCaliburII 7:FF:CC 8:Super Mario Sunshine 9: Bionicle. Nästan alla spel är dåliga så jag söker ett bra just nu. Nästan alla är dåliga?... Om man tar bort Bionicle och KANSKE mario party 4.... Så har du ju skitbra spel.... Tycker jag iaf.... Mina: 1. Zelda Collectors edition såklart! 2. Zelda The wind waker 3. Metroid Prime (igentligen bättre än tww, men jag är ju ett zelda f*n...) Det är dem absolut bästa spelen.... Alla andra tycker jag är bra iaf.... Men jag kan inte göra en lista för vad som är bäst.... Det skulle bli skitsvårt.... Jag har ju 17 spel också.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 köper inte så många spel pokemon colosseum starfox advanture sonic heroes ´hade SSBM men jag byte ut den i EBGAMES så jag skulle få colosseum biligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 1.Super smash bros meele Bäst 2.Super mario sunshine Sådär 3.James bond nightfire Var bra förut 4.Metroid prime Nästbäst 5.Mariokart Bajs Jag har inte spelat så mycket gamecube det senaste ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 1.Super smash bros meele Bäst 2.Super mario sunshine Sådär 3.James bond nightfire Var bra förut 4.Metroid prime Nästbäst 5.Mariokart Bajs Jag har inte spelat så mycket gamecube det senaste ^_^ inte häller jag typ efter 2-3 veckor jag spelade hela tiden colosseum sen slutade jag då började jag spela PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 jag vill köpa ett nytt Gamecube spel. Jag vill ha det nya zelda och Metroid Prime 2:Echoes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Det är så jobbigt att vänta... Metroid Prime 2: Multiplayerläge... Bara det verkar Sk*tbra... TLOZ: Grafiken ser grym ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 1. Pokemon Colloseum 2. Sonic Adventure 2 Battle 3. Super Mario Sun Shine 4. Super Smash Bros Melee 5. Mario Kart Double Dash 6. Zelda Wind Waker 7. Zelda Collektors Edition 8. Sponge Bob Square Pants: Battle For Bikini-bottom 9. Metroid Prime 10. Nickelodeon Party Blast 11. Luigis Mansion 12. Soul Calibur 2 13. Rocket Power: Beach Bandits 14. Spider Man 15. Disneys Extreme Skate Adventures 16. Star Wars Clone Wars 17. Sagan om de två tornen 18. Sagan om konungens återkomst 19. Harry Potter och hemligheternas kammare :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 1: Super Mario Sunshine 2: Zelda The Wind Waker (ej special) 3: F-Zero GX (4: Soul Calibur) <---vill ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg