_Tambilish Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Haha... Nu när jag äntligen har surf så har ja inte nån vatten pkmn..... var hittar ja typ old rod eller great rod eller nått liknande ? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Kolla på www.serebii.net .... Jag försökte hitta det själv, men datorn är lite störd ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Tambilish Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Ja hittar inget där...... BEHÖVER HJÄLP !!! HUR HITTAR JA OLD ROD ELLER GREATROD ?? eller finns de ¨nått annat sätt att fixa vatten pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Linka till dig nån vatten Pokemon! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Tambilish Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 men ja har ingen här nu som ja kan linka med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Synd! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Tambilish Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 MEN HUR FÅR JA ETT ROD ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Jag har svarat här: http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=19649 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 du kan möta wingull nästan överallt i gräset! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 du hittar old rod i dewford city om, du pratrar med en man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 du hittar old rod i dewford city om, du pratrar med en man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 aaa i ett hus nere till höger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg