int så ofta............
Hur Mycket X-box Spelar Du?
Varför inte? Gillar du inte o spela X-box? Eller har du kanske inte tid?
Kör typ 8 timmar på regnigiga dagar och 4-5 på soliga
Okej... Oftast är jag på BMX-banan så jag har inte tid att köra så mycke... Men på regniga dagar går de hett till... :)
på 2 soliga dagar spelar jag typ 20 timmar och på två regninga dagar 28 timmar. B)
Ojdå... Du måste älska o spela xbox..!
självklart det är ju bäst
hm... kanske 1 timme eller så i snitt ibland inget iblan kanske 2 timmar...
Jo.. Sådär är de för mej också! ibland 7 timmar o ibland 8 timmar!
De är olika :lol:
Link 78: för mig verkar det som om du sitter på detta forumet mer än du spelar xbox :P du e jämt online...sover du alldrig? (tänker på att om du spelar xbox 8 h och sitter vid datorn skit mycket med så... ;) )
Han kanske har sitt X-box vid datorn och spelar under tiden.
Brukar sitta 4 tim när det e sol o typ 14 när det regnar
jag spelar ungefär tre timmarHur många minuter/timmar spelar du på 2dar oftast..???
Jag kör ungefär 3 timmar på 2 dagar
Nämen... Jag har skrivit lite mer de senaste 3 veckorna för jag har varit hos pappa... Här finns de inget annat o göra än att sitta vid datan... Men hos mamma är jag väl inne varrannan dag eller så...Han kanske har sitt X-box vid datorn och spelar under tiden.
jag har suttit 20 min max vid xboxet:P :kung:
Jag me! för jag är hos pappa här kan man bara sitta vid datan... Men jag åker till mamma imorron :D
sj spelar jag högst 1 tim för jag har blit less på xbox men jag kan endå få vilka spel som helst men orka.... spelar helre dator..
Jag tycker xbox är bättre än att spela på datan!
1) De hackar inte på x-box
2) Man förstör datorn om man installerar spel på datorn... Gör de inte på xbox för att den är gjord och spela! :)
det beror på kör man brend skiva på x-box hackart det o det laddar länger på x-box...
det e lättare att få tag på mer spel på datornt datorn behövver inte gå sönder det beror på om man inte virus söker o dte fins virus så e dte ju kört sen fins det internet skit som förstör som t.ex kazza....