Jomen som Halo på datan exempel! De tar 30% av datans hårddisk
Hur Mycket X-box Spelar Du?
Man kan inte köra brända om man inte chippar.det beror på kör man brend skiva på x-box hackart det o det laddar länger på x-box...
det e lättare att få tag på mer spel på datornt datorn behövver inte gå sönder det beror på om man inte virus söker o dte fins virus så e dte ju kört sen fins det internet skit som förstör som t.ex kazza....
Exakt! Man måste chippa! Annars funkar de inte... Men nu är vi faktist väldigt i offtopic!
[rensad]
håll er till ämnet plz.
jo jag vet att man måste chippa men halo tar inte 30 % av hårddisken det märks att du inte kan så mycket om datorer när jag hade det så tog det 1 gb asså ungefär 0.5 % av hårddsikenJomen som Halo på datan exempel! De tar 30% av datans hårddisk
Hurru.... jag har faktist använt datorer i 8 år nu <_<.... men de är ju mac jag är uppväxt me.....
Men sluta spamma o håll dej till ämnet :angry:
vem började? j odu so shit the same X-box reagerarHurru.... jag har faktist använt datorer i 8 år nu <_<.... men de är ju mac jag är uppväxt me.....
Men sluta spamma o håll dej till ämnet :angry:
Kolla citeringen där uppe!det beror på kör man brend skiva på x-box hackart det o det laddar länger på x-box...
det e lättare att få tag på mer spel på datornt datorn behövver inte gå sönder det beror på om man inte virus söker o dte fins virus så e dte ju kört sen fins det internet skit som förstör som t.ex kazza....
Vem va de som börja? Men förrsten: Nu är vi ju sådär offtopic igen... Nu glömmer vi det :D
jo jag hållert med jag diggar x-box med spelet halo!
Ja... Halo är de bästa xbox spelet på marknaden... :D Enligt mej...
jag vill att dte ska va 9 november för då komMER HALO2!
Jaa.. Jag längtar ihjäl mej till Halo2 de kommer bli så bra :)
Jupp det gör jag med Eller ett glas Med Coca-Cola :DJo.... om man spelar 16 timmar kan man gå o ta ett glas vatten sen är de toback to the game:)
i snitt ungefär 8 timmar
Nej... det har blivit försenat.... Det kommer i början av nästa år.... Alltså 2005.....jag vill att dte ska va 9 november för då komMER HALO2!
:(.... "skämt"..... Nej det kommer den 11 november....
Jag spelar 7 på 2 dar unge fär :D
eller så spelar jag typ 12 timmar om det e målnigt
Man behöver faktist inte dubbelposta... Tryck på ÄNDRA knappen ifall du vill säga nåt mer...
DOM HAR SAGT DET IGEN ATT HALF LIFE 2 KOMMER PÅ VÅREN NÄSTA ÅR FÖRBANNADE JÄKLA SKIT VALVE JAJA DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅTT GOTT VÄNTAR ALDRIG FÖR LÄNGE iallafall spelar jag ungefär 4-10 timmar halo och pepprar grunts åt helsfyr hela dan nästan skit kul
Jag har redan varvat Halo 20 gånger så de är :zzz: