Flame Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Var hittar man bagon?? Jag söker i meteor falls men kan inte hitta den?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 (redigerat) Var hittar man bagon?? Jag söker i meteor falls men kan inte hitta den?? :blink: Det står på serebii sidan att det finns i meteorfalls men jag har sökt som en idiot men inte hittat nån Bagon????? :ph34r: Redigerat 1 Juli 2004 av Yoshixx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Du måste längst in i grottan... Waterfall krävs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Tambilish Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 vart får man rock smash ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 vart får man rock smash ??? Den får man av en kille i ett hus långt ner i Mauville City...Men håll dig till ämnet <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 är det de lilla rummet där det ligger ett tm :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Ett litet rum långt upp, som man måste använda surf och waterfall för att komma till! Jag tror man får ett TM med Dragon Claw där också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Ett litet rum långt upp, som man måste använda surf och waterfall för att komma till! Jag tror man får ett TM med Dragon Claw där också... Då vet ja för jag har vart där :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Kan man få Bagon på Ruby? :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Tack! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg