Bullaregott Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 1. jag undrar om nån vet när tvåan kommer? 2. och så undrar jag om det spelet är värt 299:- för har ni sett grafiken?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 det är ju cel shading det är det ju på tww också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Jag vet nästan ingenting om spelet men att 2an har kommit ut det vet jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Ett dåligt chell-shading spel i konstig 2D. Urkast är slutsatsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 tvåan har inte kommit ut ännu! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 1. jag undrar om nån vet när tvåan kommer? 2. och så undrar jag om det spelet är värt 299:- för har ni sett grafiken?? Det är ju skitsnyggt!... Och förresten så är det inte cel-shading.... 10/10 av mig i grafik.... Har då inte spelat spelet så jag vet inte hur det är.... Men jag har hört att det är kort.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 (Link64 @ 01/07-2004 23:42:20) 1. jag undrar om nån vet när tvåan kommer? 2. och så undrar jag om det spelet är värt 299:- för har ni sett grafiken?? Det är ju skitsnyggt!... Och förresten så är det inte cel-shading.... 10/10 av mig i grafik.... Har då inte spelat spelet så jag vet inte hur det är.... Men jag har hört att det är kort.... jo, men det är nog skoj iallafall? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg