kkthxbye Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag kan typ äns inte bygga hus på det!! har nån nån start guide typ?? hur man bygger hus och sånt!! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilesebbe Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 du trycker po en byggarbetare sen trycer du po den bilden som visar en hammare och ett rep Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 e det dom man kan göra i början?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 hus med undead-ziggurat hus med human-farm hus med orc-burrow hus med nightelf-moon well Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 e det dom man kan göra i början?? ja, det är dom man kan bygga i sin townhall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 okej,det spelet var skit kul!!! ett bra köp men jag tycker custom är svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 nej det är ganska lätt när man väl kan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 men jag har barakört 2-3 gånger men mina trupper dör ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.