Gäst anubis Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 här e helt sjuka pokemon spel som jag hitad på olika sidor och länder osånt jag tror dom hette diamond green smaragd jade rain marin och typ gotta catch em all har den själv den e jätte tråkig det finns ern ful pickashu som e räd med maltas flaga på har nån hört nånting om dom? och har ni nån fråga om det så svarar jag på dom :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepp Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag ha provat diamond det suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 det gör jade ochså! det e inte ens pokemon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 det e inte klokt vad män i skor hittar på :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Fin avstavning...Vilken sida hittar man det på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 jade och diamon på ebay. rain marin på en afär i englandsom hette pokemoncenter smaragd hittade jag genom att min kompis på msn från mongoliet skickade en länk med kinesiska bokdtäver när jag tryckte på den så använde jag en sån dära crelow som gör att man kan översätta text och så läste ja om smaragd ajusste jag glömde pokemon cyberia på framsidan e det en blaziken som e illgrön med bauotwa stor hjärna har kört det den e skit rolig alla andra e tråkiga förutom rain marin och smaragd e som saphire och rubin fast det står på japanska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg