kkthxbye Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag har ett sega mega drive 2 ( kanske 1 ) och har 3-5 sonic spel sonic 3D,sonic 2,sonic 1,sonic and Knuckels och sen nån till jag inte kommer ihåg... tycker ni om dom spelen ??? asså ni som har dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 alla dom spelen är jäkla bra! speciellt om man sätter sonic 3 i s&k kassetten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 du har sega mega drive 1 om du har dom dära spelen jag älskar dom allihopa men vilket e det femte du har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 jag kommer tyvvär inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 du har sega mega drive 1 om du har dom dära spelen jag älskar dom allihopa men vilket e det femte du har han kan lika gärna ha megadrive 2, det har jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 har sonic2, tycker det e surt att man inte kan spara, eller kan man det för en sa det! annars är det kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 det går inte att spara på sonic 1, 2 och S&K. på sonic 3 däremot är det automatisk sparning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 det va typ sonic and Tailes eller Sonic The Legend Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jo Sonic 3 äger. Speciellt DeBug(Som inte Ozoon fattar nåt av, Hehe) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jo Sonic 3 äger. Speciellt DeBug(Som inte Ozoon fattar nåt av, Hehe) jag fattar det. men det är värdelöst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (redigerat) kung spel!jag måste skaffa lite till sonic spel har bara just nu första och ska få 2an snart!kontakta mg om du säljer något sånt spel så kabske jag kan köpa det! ;) ! :) Redigerat 27 Augusti 2004 av toxic avenger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 hade förut alla spel i sega men vet inte vart min SEGA och spelen är :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg