Hoppa till innehåll

Kloning


Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har en möjlig teori :) som kanske inte är rätt men det finns ju en medelpunkt mellan sparningarna, jag tror att det finns en till ^_^

En dubblar ju pokemon den andra raderar den/dem

men jag har inte en aning vad anledningen kan vara :blink:

Redigerat av Porygon2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:huh: senaste gången jag klonade 3 stycken meganium på level 73(alla hålde rare candy) så när jag skulle in i boxen så blev skärmen helt grå och när jag tryckte på A knappen så slutade musiken och allt blev grått jag tror att det är en bug som har kommit in i mitt spel.......... :huh: :( :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är fullt möjligt, eftersom jag har fått in en massa buggar i mitt Crystal :P

Men så här gör man för att få bort buggade och virusinfekterade pokemon:

 

1.Gå in på datorn, välj Move pkmn/mail.

 

2.Flytta alla dina pokemon som ligger i den boxen buggen är i till olika boxar så boxen blir helt tom.

 

3.Gå ur datorn och spara.

 

4.Sätt igång spelet och välj återigen Move pkmn/mail och gå till den

boxen buggen är i.

 

5.Välj buggen och tryck på Release.

 

Det tar inte så lång tid att göra detta igentligen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En gång när jag hade klonat en pidjot (eller hur den stavas)

så blev det en pokemon som hette det man använde sist, som tillexempel bike:

????!???!?!?!bike?!!!?!`"!`!???!? och när man stred med den så var den alltid poisned,frosensoild eller burned och hade en konstig atack som hette P O K E

Som ej gjorde nåt och när den blev skadad sluta aldrig livet gå ner, för varje gång livet gått ner till noll kom det bara fler liv mättare, så man fick stänga av spelet till slut. Sen såg den ut som en hooh bakifrån i strid och i partyt (eller hur det stavas)

såg det ut som en pidjot (eller hur det stavas)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...