Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 va :huh: kan man klona på crystal det kan inte jag! hur gör man på crystal då? man kan klona på crystal man gör på samma sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 det funkar inte förmej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 (redigerat) Det går nästan aldrig första gångerna! Man måste pricka exakt mitt i mellan sparningarna(det varierar för varje gång så fortsätt att försöka) :) Redigerat 6 Juli 2004 av Porygon2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 ingen har sagt hutrman klonar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 men det går inte på crystal! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 det har jag testat 200 ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Nee,det kanske inte går i europa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 tja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 jag har två andra kompisar som det inte går för på crystal, så jag tror inte det är bugg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 På mitt spel går det iallafall, och jag bor i Sverige ju(och rätta mig om inte Sverige ligger i Europa) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 det funkar inte för mig nog för att jag inte spelar pokemon men när jag gjorde det så funkade det ej.. ps jag hadde silver jag sålde på den funka det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 För att klona Pokémon så ska du Lägga den Pokemon du vill klona i en tom Box i PokemonCentret och sedan Byta box till en annan Tom Box När det står: SAVING DONT TURN OFF THE POWER så stänger du av spelet och sätter på igen... Sedan kolla i Boxen där du la din Pokemon och det kommer finnas 1 Framme Och en i Boxen(tror jag minns inte riktigt) OBS! :unsure: Ibland om du har otur kan din Pokemon försvinna helt! Men det händer inte ofta! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg