Gäst NightShade Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Hittade det nu, kolla länken nedan! Det är jättebra och roligt att göra egna muspekare! Länk: http://www.kensonpro.com/index/kensonpro/p...konskaparen.htm :) Det här programet va ju skit grymt! tack Jonash :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Jag fattar inte det programmet kan någon hjälpa mej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Du kan använda paint, om du vill. 8) men hur kan man göra ikoner och muspelare av paint filer??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Undrar jag med har du en special paint fil eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Pokemon, När du öppnat det ser det ut så här fast utan att något är ritat: Klicka för att se bilden! Då väljer man bara en färg och trycker ut så många pluppar av den färgen man vill ha i rutnätet av den färgen, sen kan man byta färg om man klickar på en annan färg i färgpanelen. Färgen där det står Transpatent under är genomskinlig när bilden är muspekare/ikon. Klickar du på Uppdatera så ändras bilderna under själva rutnätet som man ritar i, och i dom små bilderna visas det hur muspekaren/ikonen kommer att se ut när den är klar. När du väljer Spara som.. så kan du välja mellan Ikoner eller Markörer i den nedre rullgardins-menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Jag har också laddat ner det nu. Ska installera det det såg bra ut!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Pokemon, När du öppnat det ser det ut så här fast utan att något är ritat: Klicka för att se bilden! Då väljer man bara en färg och trycker ut så många pluppar av den färgen man vill ha i rutnätet av den färgen, sen kan man byta färg om man klickar på en annan färg i färgpanelen. Färgen där det står Transpatent under är genomskinlig när bilden är muspekare/ikon. Klickar du på Uppdatera så ändras bilderna under själva rutnätet som man ritar i, och i dom små bilderna visas det hur muspekaren/ikonen kommer att se ut när den är klar. När du väljer Spara som.. så kan du välja mellan Ikoner eller Markörer i den nedre rullgardins-menyn. Hur ska jag få den som mus pekare nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Markör = Muspekare. När den är sparad som muspekare gör du så här: 1. Gå in på Den här datorn>Kontrollpanelen>Mus. 2. Välj fliken Markörer. 3. Välj den typ av markör du vill ändra på, te.x Vanlig mus. 4. Tryck på Browse..* och leta upp din sparade musfil, te.x mus.cur 5. Tryck sedan på öppna när du hittat din fil och då kommer du tillbaka till där man kan välja mus och du ser din mus där. Tryck nu på Spara som.. och spara ditt Markör-chema. KLART! Lycka till! [* jag har en engelsk dator och jag tror det heter så!] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Jag har en windows Xp Pro Men tack nu funkar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Varsågod! Hur ser din muspekare ut förressten? Kanske skulle man göra en tråd där alla kan lägga sina muspekare så kan alla använda dom! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 eftersom jag älskar finland så har jag en finsk flagga :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 jag tycker den är tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.