Dannie Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Du kan använda paint, om du vill. 8) men hur kan man göra ikoner och muspelare av paint filer??? nej glöm vad jag sa om paint, gick inte att spara i rätt format, inte ens i photoshop. haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Dannie, det lär gå att spara en 32X32 pix bild med 16 färger som test.bmp och sen ändra filnamnet (test.bmp) till test.cur manualt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Du kan använda paint, om du vill. 8) men hur kan man göra ikoner och muspelare av paint filer??? nej glöm vad jag sa om paint, gick inte att spara i rätt format, inte ens i photoshop. haha. det var det jag trodde... men synd att man inte kunde det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Mjo jag märkte det men man kan inte bläddra fram den. Fast man kanske kan lägga filen bland alla andra pekare... EDIT: nepp de funkade inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dibbe mannen Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 så man kan glöma paint??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Mjo om ingen kommer på en lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Dannie, det lär gå att spara en 32X32 pix bild med 16 färger som test.bmp och sen ändra filnamnet (test.bmp) till test.cur manuellt. Det funkade, dock kan man inte ha transpatent (genomskinlig) färg då! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 jag kan inte få min pekare att användas jag kommer till konroll panelen och klickar på mus och pekare och tar fram min pekare men den vill inte spara!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Dannie, det lär gå att spara en 32X32 pix bild med 16 färger som test.bmp och sen ändra filnamnet (test.bmp) till test.cur manualt.tack för ditt programm det är mycket användbart :P *GLAD* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Var så god! Det är abra kul att kunna hjälpa andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windows XP Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 Ah hur gör man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 Läs i tråden sidan 2, jag har skrivit en beskrivnig till programmet där. :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.