cool_boy Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 man hittar sunkern i nationalpark och sen utvecklar man den med sunstone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 den är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Vart hitar man sunstone? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Kan någon svara??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 på tisdag torsdag eller lördag kan du gå in i typ koridoren innan parken och prata med han som vaktar så frågar han om du villl tävla i bug catcher tävling dså får du några bollar och med dom ska dufånga den bästa kryp pokemonen det finns scizor scyter venomoth bedril pinsir och ´butter fly m.m om du fångat den starkaste så väntar du tills tiden gått ut o du vann så får du en sunstone och hans första utveckling hittar du i parken på dagen! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 SCIZOR? den finns INTE där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 men JAG fångade SCIZOR där! :angry: på lv 16 vilket e ganska konstigt eftersom han inte utvecklas för en över 20! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 men JAG fångade SCIZOR där! :angry: på lv 16 vilket e ganska konstigt eftersom han inte utvecklas för en över 20! ;) nej det går inte att möta honom, men du kanske har en scizor i lv 16 för att du har bytat honom med med metal coat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 men JAG fångade SCIZOR där! :angry: på lv 16 vilket e ganska konstigt eftersom han inte utvecklas för en över 20! ;) man kan utväckla den vicken lvl som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 ja det kanske jag gjorde förlåt mej men jag har försökt och fiska där vid vattnet inget kommer undrar varför :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Eftersom man bara kan fånga bug type pkmn kan man inte fånga någon i vattnen, du kanske möte en Skytcher eller Pincir? Inte skizor...släng dej i sjön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 va menar du med det :angry: du håller alltid på med mej du pm.ar mej och säjer att du ska anmäla mej för att jag gör många inlägg jag har frågatadmin om jag ör för många han sa att det får inte bli värre en dret e! harru nått imot mej eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg