Gäst PoisoN Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Skrivet 1 Juli 2004 (redigerat) på day of defeat fins det små sprickor hur gör man för att lägga dynamiten i sprikorna :huh: Redigerat 1 Juli 2004 av kalle_anka Citera
Gäst PoisoN Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Skrivet 1 Juli 2004 vilket spel snackar vi om? :huh: hmpf läs det står klart och tydligt day of defeat här e en bild om spelet: Citera
stybbe91 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Skrivet 1 Juli 2004 Har du kollat kontrolerna och läst vad alla gör? prova och tryck på alla du inte känner till brukar funka för mig :P Citera
Gäst PoisoN Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 Har du kollat kontrolerna och läst vad alla gör? prova och tryck på alla du inte känner till brukar funka för mig :P funkar ej Citera
Ratchet Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 Jag har aldrig hört talas om det! Är det pris värt? Citera
WeepingWonder Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 det e ett HL baserat spel precis som cs fast WW2.... du kan bara lägga dynamit när det ploppar upp en liten bild till vänster på skärmen som visar dynamiten....... Citera
Gäst PoisoN Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 om det plopar up var ska jag trycka då på e kanske???? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.