sebbo_3 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Jag har hört att man kan hitta TriForde i Oot. Stämmer det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 ehh.... vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jag läste på en sida att man kunde få TriForce Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 (redigerat) de e fejk Redigerat 2 Juli 2004 av Zoro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 En kompis sa till mig att hans kompis hade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 (redigerat) Link har en del av Triforce(Tror det är modets),Zelda har en del(Tror det är vishetens)och Ganondorf har en del(Tror det är maktens).Det där med kompis kompis kallas LÖGN vanligtvis,inte alltid,men vanligtvis. Redigerat 2 Juli 2004 av minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Du kanske har rätt. Han sa när han var liten att hans granne hade en radiostyrd smurf. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Man ska inte tro på allt man hör,brukar det sägas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Link har en del av Triforce(Tror det är modets),Zelda har en del(Tror det är vishetens)och Ganondorf har en del(Tror det är maktens).Det där med kompis kompis kallas LÖGN vanligtvis,inte alltid,men vanligtvis. jag har för mig att gannondorf har Styrkans del.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (0014 @ 13/07-2004 22:59:26) Link har en del av Triforce(Tror det är modets),Zelda har en del(Tror det är vishetens)och Ganondorf har en del(Tror det är maktens).Det där med kompis kompis kallas LÖGN vanligtvis,inte alltid,men vanligtvis. jag har för mig att gannondorf har Styrkans del.. Nej, Ganondorf har maktens del (Triforce of Power). Det finns ingen "Triforce of Strength". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) okej..men Kraftens del då? makten låter lite konstigt... eller vänta...glöm det där... han har nog Maktens... Redigerat 14 Juli 2004 av 0014 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 men vad snackar ni om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg