Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

okej..men Kraftens del då?

makten låter lite konstigt...

eller vänta...glöm det där...

han har nog Maktens...

Ja, power betyder ju både kraft och makt. För det är ju typ samma sak. Men jag har alltid fattat det så, att anledningen till att Ganondorf kan ta makten i Hyrule, är att han har maktens del av Triforce.
Skrivet
(Rumiko @ 15/07-2004 10:11:47)

okej..men Kraftens del då?

makten låter lite konstigt...

eller vänta...glöm det där...

han har nog Maktens...

Ja, power betyder ju både kraft och makt. För det är ju typ samma sak. Men jag har alltid fattat det så, att anledningen till att Ganondorf kan ta makten i Hyrule, är att han har maktens del av Triforce.

jo, men jag kom på att om det skulle vara kraftens del skulle det heta Triforce of Force... =)
Skrivet

Jag har hört att man kan hitta TriForde i Oot. Stämmer det?

Såg på en zeldasida att det var flera som kommit med olika förslag till hur man skulle få triforce. skuta en ljuspil på temple of times triforce symbol... klara ganon 50 ggr och ta kartan i deku-trädet....

MITT 150NDE INLÄGG

Skrivet
(Link the legend @ 15/07-2004 18:36:12)

Jag har hört att man kan hitta TriForde i Oot. Stämmer det?

Såg på en zeldasida att det var flera som kommit med olika förslag till hur man skulle få triforce. skuta en ljuspil på temple of times triforce symbol... klara ganon 50 ggr och ta kartan i deku-trädet....

MITT 150NDE INLÄGG

man kan inte använda vapen i temple of time!

så det kan ju inte funka

Skrivet (redigerat)

jag har sett en bild på Quest status screen där Triforcen som är mitt i cirkeln av medaljonger är upplyst..

fast jag tror inte att den är riktig...

Redigerat av 0014
Skrivet

jag har sett en bild på Quest status screen där Triforcen som är mitt i cirkeln av medaljonger är upplyst..

fast jag tror inte att den är riktig...

Inte jag heller. Om man tittar noga ser man att Triforcesymbolen i mitten av medaljongcirkeln buktar utåt och inte inåt som de andra "facken". Det måste ju betyda att man inte kan ha nåt där.
  • Skapa ny...