Semak84 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jo, jag har hört att det fanns ngn program som defragmenterar disken ganska snabbt gemfört med vanligt. Ngn som kan hjälpa till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Så det finns ett annat program som är snabbare än xp:s defragmentering som du vill ha tag? Om jag fattat rät... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Semak84 Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 japp, men har bara hört från en kompis, men vet ej om det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Det fins de som påstår att de försöker defragmentera de oflyttbara filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jo, jag har hört att det fanns ngn program som defragmenterar disken ganska snabbt gemfört med vanligt. Ngn som kan hjälpa till? jag har afft ett sånt progarm men mins inte va det hette ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Är det inte bara att gå till: Start - Alla Program - Tillbehör - Systemverktyg - Diskdefragmenteraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Är det inte bara att gå till: Start - Alla Program - Tillbehör - Systemverktyg - Diskdefragmenteraren jo,d kan man faktiskt göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 jag tror att det är bäst att köra med originaldefragmenteraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.