Ratchet Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jag var på väg upp till vulkanen och hade köppt flöjten! Då var det vatten där och när jag gick tillbaka så kom en fe och berättade att Dimitri ( den röda vatten draken som man träffar på ön) hade gått vilse i deras skog! Räddade man honnom så sa han att om man spelade i flöjten så skulle han komma! Han är ju bra och han kan simma fort och så! Sen gjorde jag en ny fil och då köppte jag inte flöjte men då var det inget vatten där på väg till vulkanen utan en massa hål! När jag gick till baka så sa en fe att Much ( den flygande teddy björnen som msn träffar i kyrkogården) hade gått vilse! Vilken skall jag välja! Det är ju mycket svårare med Much men han tål ju inte vatten och det gör Dimitri men han kan inte flyga! Kommer man att kunna ha båda två i alla fall sen? Kan man få Ricky (kängrun med boxhandskar)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Konstigt namn "msn".... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 ÖÖÖH, va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 (redigerat) Jag var på väg upp till vulkanen och hade köppt flöjten! Då var det vatten där och när jag gick tillbaka så kom en fe och berättade att Dimitri ( den röda vatten draken som man träffar på ön) hade gått vilse i deras skog! Räddade man honnom så sa han att om man spelade i flöjten så skulle han komma! Han är ju bra och han kan simma fort och så! Sen gjorde jag en ny fil och då köppte jag inte flöjte men då var det inget vatten där på väg till vulkanen utan en massa hål! När jag gick till baka så sa en fe att Much ( den flygande teddy björnen som msn träffar i kyrkogården) hade gått vilse! Vilken skall jag välja! Det är ju mycket svårare med Much men han tål ju inte vatten och det gör Dimitri men han kan inte flyga! Kommer man att kunna ha båda två i alla fall sen? Kan man få Ricky (kängrun med boxhandskar)? efter vilken boss? Redigerat 11 Juli 2004 av mik@el Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Efter 3:dje! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Jag var på väg upp till vulkanen och hade köppt flöjten! Då var det vatten där och när jag gick tillbaka så kom en fe och berättade att Dimitri ( den röda vatten draken som man träffar på ön) hade gått vilse i deras skog! Räddade man honnom så sa han att om man spelade i flöjten så skulle han komma! Han är ju bra och han kan simma fort och så! Sen gjorde jag en ny fil och då köppte jag inte flöjte men då var det inget vatten där på väg till vulkanen utan en massa hål! När jag gick till baka så sa en fe att Much ( den flygande teddy björnen som msn träffar i kyrkogården) hade gått vilse! Vilken skall jag välja! Det är ju mycket svårare med Much men han tål ju inte vatten och det gör Dimitri men han kan inte flyga! Kommer man att kunna ha båda två i alla fall sen? Kan man få Ricky (kängrun med boxhandskar)? man kan bara få en av dom 3 det beror på vilken du vill ha jag skulle lätt tatt vatten djuret! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Jag vet! Om man köper en flöjt i affären i lynna city så får man Dimitri (vatten draken) och om man inte köper den så får man mosh (björnen)! Jag tror faktiskt inte att man kan få Ricky! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Nej det tror inte jag heller men jag skulle tatt Mosh! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 (redigerat) -- ändrade mitt inlägg, såg fel spel. Nu ska det stå i Ages, inte Seasons -- *hahaha* nämen asså, det e klart att man kan ha Ricky. Det är lite småkrångligt bara. Ps. namnet på själva djuret som Dimitri är är en dodongo. Känd ända sen det första Zelda till NES. Rickys flöjt: Skaffa ingen flöjt än. Åk till Past med Harp of Ages och gå till Target Shooting Game (ligger nånstans i byn). Tävla så mycket du kan tills du får flöjten. Sen får du henne precis som vanligt, alltså i skogen hos de där feerna. Redigerat 19 Juli 2004 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Jag fattar inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Jag vet. Skrev fel. Har ändrat inlägget nu, titta en gång till. Sorry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Skall man alltså spela det spelet i dåtiden som man skall slå till en kula så att den flyger på feer, blåa plattor, röda plattor, och imps, så att man vinner flöjten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg