holgert Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Japp, jag tror det :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Bra! Ricky är ju lätt bäst av de tre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Njaäe, det kan jag nog inte hålla med om. Föredrar Dimitri. Eller, föredrog kanske jag ska säga. Det var väl ett år eller två sen jag spelade det sist. Men Moosh och Ricky kan liksom inte ta sig över havet och simma runt bland öarna. De kan bara vara på land. Dimitri kan både och. Därför brukade jag föredra honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Det har du rätt i! Men man får ju grejen som gör att man kan simma i djupt vatten sen ändå, men dimitri är snabbare! jag håller med dig om att dimitri är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Ja, det är DÄRFÖR jag föredrar Mosh, för man får ändå simfötterna som man kan simma på djupt vatten sen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 hans rumpsmäll är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Jo, Moosh är också bra. Jag brukade låta honom och Dimitri "turas om." Men jag föredrar ändå Dimitri. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 mmm... jag bruckar också låta dom turas om! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Mn kan man på nåt sätt ha alla tre samtidigt eller måste man ha olika filer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Har ingen aning :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Jag får fråga Chihuahua om det! Hon vet det mesta om ages! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg