Chihuahua Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Nix pix, du kan inte ha alla tre. Synd, faktiskt. Man får ha olika i alla tre spel-filerna om man vill kunna ha alla tre någorlunda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Jag vet! Om man köper en flöjt i affären i lynna city så får man Dimitri (vatten draken) och om man inte köper den så får man mosh (björnen)! Jag tror faktiskt inte att man kan få Ricky! min kompis har ricky! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Jag testade med ricky! Hans virvel attack är ju as bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Ricky är helt klart best Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 (redigerat) jag har aldrig haft dimitris flöjt hur får man den :huh: :visslar: :zzz: :kung: <_< Redigerat 21 Juli 2004 av tyke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 22 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Man köper den i affären i lynna city! Den som är en ruta under juvelaren! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg