HenkePenke Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 jag kom till det där stället chamber... sen gjorde jag "DIG" längst upp... så gick jag in... så hade jag Relicanth/Wailord i teamet som man ska ha.. och gick längst upp o tryckte på skriften... då stog det att det öppnades dörrar nära... sen... när jag går till sandstormen ner där... o sen in... vad ska jag göra där inne? regirock e inte där... inte på någon annan heller.. står bara en skrift där inne i varenda grotta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 På RegIce's grotta skall du ha skriften framme en stund, du ska bara vänta, sen öppnas en dörr. På RegiRock ska du gå fram till skriften, sen 2 steg höger, 2 ner och göra strength. På RegiSteel ska du göra fly i mitten av grottan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Regice och hur länge man behöver vänta:Man har texten uppe och väntar i 2-5 minuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Det e svårt att fånga dem...kan någon hjälpa mig hur man fångar dem? OBS! Jag menar då inte var man fångar dem...bara med vilka attacker och bollar... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) Jag har ett litet tips när du har hittat dom.Köp några nestball som du kan använda när dom har lite hp.Jag har tillochmed fångat rayquaza med två nestballs. Redigerat 3 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nighthawk Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 jag har fångat regirock. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jag fångade alla tre bröderna förlängesen(flera veckor(nån månad kanske)). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jag skulle vilja ha dom där 3st((Kommer inte ihåg va dom heter))...men jag hittar inga Relicanth...D verkar som om den inte gillar mej!Vart köper man Nest ball förresten?Jag ha bara fått en nestball... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Man fångar Relicanth under vattnet om du inte visste det. Nest ball köper man i Verdanturf city. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Kan man fånga d där Reli-grejerna fast man inte ha klarat pkm ligan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ja såklart! men inte rayquaza! och de är Regi inte Reli... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Okej...men nu ha jag ett problem te...Vart fångar man Wailord?Kan man fånga den me en Super Rod?Jag fångade en Wailord's nedgarderingen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg