Hoppa till innehåll

Regibröderna


Rekommendera inlägg

*s* Men d va inte lika värst som första gången när jag vill ha en Horsea så använde jag en Good rod och man kunde bara fiska upp den me Super rod så att jag letade i 5 timmar och te sist gav jag upp och gick te Mossdeep city och fick jag en super rod och d va då jag fattade

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Så här fångar man Regi-Bröderna. Ni ska ha Relicanht först i ditt party (Man fångar den i undervattnet). Sen ska du ha Wailord Wailmers utveckling (Man fiskar upp Wailmer). Sen går du till vatten staden och surfar åt vänster tills ni kommer till ett ställe där man kan dyka. Dyk där åk ner och läs texten och gör Dive så du kommer upp. Då går du längst in och gör dig i mitten. Sen går du längre in längst bor läser du i mitten då blir det jordbävning. Då öppnas portarna. Regirock finns i Sandstormen där man ska stå mitt imot texten som är i mitten och gå höger höger ner ner och använda Strenght. Regice hittar du nädu surfar neråt från Petalburg och när du ser Ruin gubben åker du in där och i grottan ska du ha uppe texten i några minuter. Registeel finns där du är på väg Lilycove ¨å går du uppför trappan och så kommer du till grottan. Du ska stå i mitten och göra Fly. Lycka till!!!

post-6-1090597164_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...