Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jag e nu inne i grottan ha lyckats få en Wailord nu...Men jag fattar inte hur man ska göra...d e helt tomt i stället!Hur kommer man te d dörrarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 FISKAR MAN INTE EFTER RELICANTH::: HAR inte han själv bara undrar för ja har fiskat i 1 timme utan att hitta han och nu får jag reda på att a n ska dive och leta där *lol* så dum jag e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 *s* Men d va inte lika värst som första gången när jag vill ha en Horsea så använde jag en Good rod och man kunde bara fiska upp den me Super rod så att jag letade i 5 timmar och te sist gav jag upp och gick te Mossdeep city och fick jag en super rod och d va då jag fattade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 hehe... :lol: jag har en seadra men inget dragon scale/fang... svara i min tråd om ni vet nått om scale/fang! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oskar Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Det står inte att det öppnas portar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 jag kan ej få dom jag har ej ågon pokemon med dig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oskar Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Ni jag hade typ 99ultra balls nu har jag bara 50 någonting efter Registeel och Regirock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oskar Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Så här fångar man Regi-Bröderna. Ni ska ha Relicanht först i ditt party (Man fångar den i undervattnet). Sen ska du ha Wailord Wailmers utveckling (Man fiskar upp Wailmer). Sen går du till vatten staden och surfar åt vänster tills ni kommer till ett ställe där man kan dyka. Dyk där åk ner och läs texten och gör Dive så du kommer upp. Då går du längst in och gör dig i mitten. Sen går du längre in längst bor läser du i mitten då blir det jordbävning. Då öppnas portarna. Regirock finns i Sandstormen där man ska stå mitt imot texten som är i mitten och gå höger höger ner ner och använda Strenght. Regice hittar du nädu surfar neråt från Petalburg och när du ser Ruin gubben åker du in där och i grottan ska du ha uppe texten i några minuter. Registeel finns där du är på väg Lilycove ¨å går du uppför trappan och så kommer du till grottan. Du ska stå i mitten och göra Fly. Lycka till!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst shelgon Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 var under petalburg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Vad har fotboll o göra här oscar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Yes jag har alla 3 regis men inte latias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg