Hoppa till innehåll

ffta Mythril vapen


DeadAngel
 Dela

Rekommendera inlägg

Hur får man dom :?:

 

 

öhmmm...hejsan...vad är det ni pratar om? jag förstår ingenting! :?: :?: :?:

 

Dom pratar om nåt Final Fantasy spel! Men det står ändå lite längre upp så kolla lite nogrannare nästa gång!

 

jaha! då förstår jag! jag har faktist final fantasy 10 på ps2! jag har kommit riktigt långt men har problem med en viss boss, typ en tank... :roll: :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur får man dom :?:

 

pratar ni om final fantasy? har någon av er final fantasy 10 isåfall?för jag sitter fast på det! det är en boss, en tank som har 16000 i liv och skadar 1600 varannan runda har en grej som stoppar magi och har ett vapen som skadar 300x3 på varje gubbe! finns det någon svaghet? isåfall pm-a mig då för det spelet är sååååååå kul!

 

ps.jag har final fantasy 8 också men spelar det ej...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur får man dom :?:

 

pratar ni om final fantasy? har någon av er final fantasy 10 isåfall?för jag sitter fast på det! det är en boss, en tank som har 16000 i liv och skadar 1600 varannan runda har en grej som stoppar magi och har ett vapen som skadar 300x3 på varje gubbe! finns det någon svaghet? isåfall pm-a mig då för det spelet är sååååååå kul!

 

ps.jag har final fantasy 8 också men spelar det ej...

 

Håll dig helst till ämnet! Om det tillhör GBA eller något annat så skriv ett nytt ämne där i stället! Du kan faktiskt riskera en varning!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Vet.Hur många combos har du satt på en gång? jag har med tre

Marche:Paladin Combat combo HUMAN

Tonio:Thief Hunt combo HUMAN

Evor:Monk Monk  combo BANGAA

 

200 skada bara!

 

 

tsss, jag har bara 2 st, En combat combo och en Black combo

Jag tar 300+ på alla gubbar med den, min marche skadar 100+ ALLTID!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...