emimda Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Hur besegram man sin kompis som blivit ond på banan när man är i darht vaders slott do där gubbarna står ju och helar honom hela tiden?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Man måste döda dom där gubbarna först och sen döda sin kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 jag är också på den banan jag har fastnat vid den stora gröna laserstrålen jag har dödat alla gubbar vad ska man göra sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonas90 Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 du kan ju använda lite fusk! som att flyga längst upp i banan och använda force pull på de där laser sakerna helpusobi 1 och sen noclip :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.