Windows XP Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 hur får man batteriet till robotrex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 VIll ha håkan bråkan....blir ju sugen på att spela ju :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goggo Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 var hittar man svabben/spagetti till maten :? :1_o: På skatte kontoret bakom dörren i det lilla kopierings rummet! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goggo Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 gör så här....Gå in på lucka 24 och lägg i hopp o så...jag fick lucka 24 :D Va? jag fattar inte? :?: HJÄLP MIG!!!!!! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aisilef Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Hur tänder man lampknappen hos Malte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aisilef Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 men jag ser inte igenom :evil: Rör musen fram och tillbaka över bilden så kommer det fram en text där det står strömbrytare klicka där! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aisilef Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 gör så här....Gå in på lucka 24 och lägg i hopp o så...jag fick lucka 24 :D Va? jag fattar inte? :?: HJÄLP MIG!!!!!! :evil: Koden är tomteluva stjärna hjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goggo Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 gör så här....Gå in på lucka 24 och lägg i hopp o så...jag fick lucka 24 :D Va? jag fattar inte? :?: HJÄLP MIG!!!!!! :evil: Koden är tomteluva stjärna hjärta Vad menar du med det??? :?: Jag fattar inte!! :new_puppy_dog_eyes: Kan du inte förklara lite mer?? :new_xmas: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goggo Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 mangneten får du om du går till klass rummet i skolan sen så pratar du med läraren/malin så säger du får jag gå på toa så ger hon dig nyckeln med en magnet i och stoppa den på flötet sen så fiskar du upp nyckeln i akvariet i ditt rum och öpnnar spar grisen sen så går du och köper en lått vid affären sen kopierar du den i skatte kontoret i det rummet där man får svabben sen så ger du han med alla lotter så vinner du alla saker så stänger han så trycker du på ner knappen sen en liten knapp och sen ner igen 8) det går att gå till år 2002 jul kalender i genom ett hål Tack! :lol: Men hur gör jag sen då?? :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jecka1 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Någon som vet hur man tuggar tuggumit? Har försökt hur mycket som helst men det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmyboy2 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 tar tuggumit till munnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanna Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 jag måste ha hjälp... har provat med allt, håkan måste ju tugga tuggummit.. mn det funkar inte.. vet nån hur man ska göra?? :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.