Gäst Gollum Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 du ska till affären o hämta eltejp som sitter på godisautomaten sen ska du ta eltejpen o sätta på den trasiga kabeln längst in i skolan o sen när du har dratt i spaken så springer alla ut o då ska du gå in i vaktis-rummet och hämta brandsläckaren som du ska blanda med lemonaden så att den blir kolsyrad sen ska du ge den till polisen som står i skogen o sen när polisen har gått så fortsätter du längs vägen till du kommer till trädet med en frisbee.för att få ner frisbeen ska du tugga på tuggummit sen ska du sätta det tuggade tuggummit på gökursarmen så att du kan ta ner frisbeen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 du läste mitt pm väl men då ni ska inn i hans luftkondishonering och man ska ha en karta klicka på kartan,pilarna längst ner är hur man ska gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alrim001 Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 vart finns alla ingridedienser till maträtten?? jag har fresbeen och bajset. //alez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 hur får man fresbeen då jag har testat att tugga tuggumit men han tuggar det inte ialafal :frown: :!: :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matildafj Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 ´när man kommit ut ur huset, kommit från Orvar, satt på hjulet, vatt hoss ragnar vad ska man göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snipson Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Jag vet vad första kod:en är till lucka 1....Det är :::GRAN HJÄRTA GRAN::: :new_2gunsfiring_v1: :new_2gunsfiring_v1: :new_2gunsfiring_v1: det kommer jag gjöra på dej om du inte tror mej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matildafj Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 vad gör man efter man har fått hjulet av orvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Byter ut putts medlet till snus! Men hur kommer jag för bi bevaknings kamran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst isak_92 Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 / gran :D /.. / ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Varför gorde du en gran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matildafj Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 de går ju ente att byta.. hur ska ja göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 skruva på taion o när ragnar byter radiokanal ska du byta snuset mot putsmedlet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.