Hoppa till innehåll

Håkan Bråkan


Gäst

Rekommendera inlägg

  • Svar 114
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst isak_92

mangneten får du om du går till klass rummet i skolan sen så pratar du med läraren/malin så säger du får jag gå på toa så ger hon dig nyckeln med en magnet i och stoppa den på flötet sen så fiskar du upp nyckeln i akvariet i ditt rum och öpnnar spar grisen sen så går du och köper en lått vid affären sen kopierar du den i skatte kontoret i det rummet där man får svabben sen så ger du han med alla lotter så vinner du alla saker så stänger han så trycker du på ner knappen sen en liten knapp och sen ner igen 8)

 

 

det går att gå till år 2002 jul kalender i genom ett hål

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mangneten får du om du går till klass rummet i skolan sen så pratar du med läraren/malin så säger du får jag gå på toa så ger hon dig nyckeln med en magnet i och stoppa den på flötet sen så fiskar du upp nyckeln i akvariet  i ditt rum och öpnnar spar grisen sen så går du och köper en lått vid affären sen kopierar du den i skatte kontoret i det rummet där man får svabben sen så ger du han med alla lotter så vinner du alla saker så stänger han så trycker du på ner knappen sen en liten knapp och sen ner igen 8)  

 

 

det går att gå till år 2002 jul kalender i genom ett hål

det är faktiskt den från år 2001 =)

Jag har varvat nu =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...