Anders99 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) Har nån Graveler,dodrio och machoke Skriv då vilken level den är på och vilka attacker den har. Jag har dom tre. Graveler Lv.55 Focus Punch Explosion Selfdestruct Eartquake Machoke Lv.32 Revenge Seismic toss Focus energy karate chop Dodrio Lv.51 Pursuit Drill peck Tri attack Rage :medieval: Redigerat 3 Juli 2004 av Anders99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) mm....har ingen men vill du veta vem min ''stor bombare'' är? :rambo: Redigerat 3 Juli 2004 av filip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 jag har bara dodrio som jag tränade förut Dodrio l.42 Prusuit Triattack hyperbeam Steelwing Jag minns inte ordningen riktigt :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 CPT.Foley/sceptil(vad jag kallar den och vilken pokemon) Level:94 vapen: leaf blade puirsit slam return typ: gräs det är min stor bombare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Vad är det igentligen? någe pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Har nån Graveler,dodrio och machoke Skriv då vilken level den är på och vilka attacker den har. Jag har dom tre. Graveler Lv.55 Focus Punch Explosion Selfdestruct Eartquake Machoke Lv.32 Revenge Seismic toss Focus energy karate chop Dodrio Lv.51 Pursuit Drill peck Tri attack Rage :medieval: varför just dom jaja okgolem lv99 earthquake exploision flamethrower rockslide dodrio lv86 tri attack fly drillpeck agility machamp lv89 dynamic punch cross chop revench vital throw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anders99 Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Hur har du fått golem och machamp? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Hur har du fått golem och machamp? <_< Man tradar med graveler eller machoke med något annat spel sen utväcklas den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 jag har alla tre på level 100 tränat själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg