Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 På sapphire har jag mött över 8000 pokemon såklart... men på ruby har jag mött över 1600 pokemon! Det du... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 du måste ha spelat länge!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 c.a 90 timmar på ruby... jag har inte koll på tiden i sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 shit !! men på dom näst nyaste spelen silver och dom är det natt och dag... Vad dåligt att det inte är det på ruby/saphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) Det ÄR det men dom visar inte det... om man utvecklar en wumple på dagen så blir den tillslut en Beutyfly, och om man utvecklar den på natten så blir det en annan pokemon. :P Redigerat 9 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg