Diablo-master Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Jag kör på closed och får alldrig nån hjälp. jag e en sorc på lvl 19 och ska möta ancients på normal. Kan inte träna någonstans! Antingen e motståndet för enkelt eller för svårt. TEX Vid diablo så hoppar jag in i striden dödar 9 stycken med chain-lighning och sedan kommer oblivasion-knights(eller vad dom heter) och skuter så dör jag direkt. Var bör man träna på lvl 19 och vad för skills ska man ha (har just börjat satsa på teleport) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 du behöver bara ta 1 på teleport den blir aldrig bättre och om du skriver ditt acca kan jag hjälpa dig men ancients ska du ha lvl 24 för och sen baalruns till lvl 50 typ sen nighmare och köra genom allt och sen baalrun till lvl 70 ungefär sen hell och köra bara svårare är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diablo-master Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Accountname = renatryx Men jag kan inte lira varje dag. jag e hos mamma varannan vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 ok men nästa söndag kanske jag åker iväg och är borta hela veckan lr längre jag märker det men troligtvis 1 vecka bara men annars lirar jag typ varje dag jag kommer adda dig och messa om jag ser att du är inne ås jag kan nog hjälpa dig nån dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diablo-master Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 tack...Har du msn??Jag har smile92boy@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Jag spelar diablo o e på nightmare o behöver hjälp ! min gubbe e för dålig act 1 quest 1 ... adda msn davve1991@hotmail.com :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 jag har en lvl 80 barbar som kan döda ALLA bossar förutom diablo i hell för hans minions har iron maiden, acc: Fredrikm92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 varför köra closed... kul med fusk??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 varför köra closed... kul med fusk??? det blir lååångtråkigt tro mej! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.