Hoppa till innehåll

Diablo Ii - Lordofdestruction.(closed)

Diablo-master

Rekommendera inlägg

Jag kör på closed och får alldrig nån hjälp. jag e en sorc på lvl 19 och ska möta ancients på normal. Kan inte träna någonstans! Antingen e motståndet för enkelt eller för svårt. TEX Vid diablo så hoppar jag in i striden dödar 9 stycken med chain-lighning och sedan kommer oblivasion-knights(eller vad dom heter) och skuter så dör jag direkt. Var bör man träna på lvl 19 och vad för skills ska man ha (har just börjat satsa på teleport)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du behöver bara ta 1 på teleport den blir aldrig bättre och om du skriver ditt acca kan jag hjälpa dig men ancients ska du ha lvl 24 för och sen baalruns till lvl 50 typ sen nighmare och köra genom allt och sen baalrun till lvl 70 ungefär sen hell och köra bara svårare är det inte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok men nästa söndag kanske jag åker iväg och är borta hela veckan lr längre jag märker det men troligtvis 1 vecka bara men annars lirar jag typ varje dag jag kommer adda dig och messa om jag ser att du är inne ås jag kan nog hjälpa dig nån dag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 8 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...