Night-Killer Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Zelda four sword har f*n kommit för LÄNGE sen!! Zelda four sword är två spel 1 Zelda A Link To Past 2 Zelda Four Sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 men de e ju ett annat spel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Till GBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Det kommer ut iSeptember så. Det kommer äga Mörk-ful-Zelda Mörk ful zelda?..... Vad är det som är mörkt?.... Menar du när det är natt?.... Då är det ju självklart att det ska vara mörkt!.... Det finns ljusa dagar också.... om du inte har märkt det..... Och vad är det som är fult?.... Mer än links ansikte som du klagade på i en annan tråd..... Ok.... alla tycker olika.... Men jag fattar fortfarande inte varför du kallar det för mörkt.... Eller fult för den delen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 1.Det är Mörka bilder.(Mörkt då) 2.Det är inte CS.(Fult då+ att Link har massa äckliga grejer på hans kläder och hans ansikte ser ut som ens tjej) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 kankse blir lite mer realistiskt senare ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Har hört att Zelda four swords kommer till gc, är det sant? Är det lika dant som till gba? Zelda four sword kommer till gc det kan jag lova!!! men jag vet inte riktig när bara.... och det är inte likadant som det till gba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Four Swords ADVenture heter det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg