finaly_man Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Nu har jag köpt/vunnit ett Gruppforum 1 av Manga Master, för 2100 (gav han 50p extra) Men jag aktiverar den inte ännu, dock har vi ej poäng för att lägga in medlemar :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 skulle gärna vara med dock har jag inte så mycket poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Jag har 10000p som jag inte använder och vill nog vara med, men jag vill veta mer först innan jag bestämmer mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 jag har lite över 400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Forumet är Grupp-forum 1. Den som skänker mest blir Moderator i grupp-F vilket är mkt nödvändigt! Vi har dåligt med poäng och tar alltid emot poäng! Det ska heta "Nintendo/Ava" alltså handla om mkt Nintendo, och gärna mysiga avatars :) Var väl inte så mkt mer? Kolla profil annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Forumet är Grupp-forum 1. Den som skänker mest blir Moderator i grupp-F vilket är mkt nödvändigt! Vi har dåligt med poäng och tar alltid emot poäng! Det ska heta "Nintendo/Ava" alltså handla om mkt Nintendo, och gärna mysiga avatars :) Var väl inte så mkt mer? Kolla profil annars jag har snart 500 räcker det eller ska jag samla mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 kolla i finaly_mans press så ser ni vilka som har bjudit hur mycke finaly_man ska först bli mod eller vad man säjer sen jag och typ sen den som bjudit mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 då bjuder jag 480 poäng då men jag kan pm:a dig om jag vill ge mer poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Äh, jag vill inte vara med. Jag orkar inte med gruppforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Jag har 10000p som jag inte använder och vill nog vara med, men jag vill veta mer först innan jag bestämmer mig. xade du kan sammla till vanirngs kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.