💬
Logga in
Fuska.se

Sandsäck

49 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Hur får man sandsäcken över 400 meter har försökt men bara kommit 385m och det var med roy

Nivå 12 · Mästerfuskare

gör A ^ 3 gånger,sen laddar du fullt,så fickj jag 440 typ.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

det var så jag gjorde men jag kom bara 385m

Nivå 11 · Veteranfuskare

Gör 3 Halv uppladdade a-upp attacker(så den får 55% skada). Då börjar det räkna ner från 5. Då laddar du B attacken fullt så kommer den ca 401m

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

tack det funkade jag kom 401meter

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

eller ta fox och mejja på b men då sen brännbollsträ men jag vet inte om man kommer 400m men aiya

Nivå 3 · Lärling

Kör med Yoshi, och gör neråt+A, se till att träffa rätt, 3-4 gåner och slå sedan iväg den. Då kommer den långt.

5 Jul 2004
Nivå 1 · Novis

eller dr.mario avänd b och -->b tills han har mycke skada och sen booom

cirka 403m

Nivå 4 · Lärling

Eller varför inte Donkey eller Ness eller Kirby eller Zelda eller......

(skoja bara välj kanske donkey eller ness)!

Nivå 5 · Fuskare

eller ta fox och mejja på b men då sen brännbollsträ men jag vet inte om man kommer 400m men aiya

Det har jag prövat..... Men jag kom typ 200-300 m.....
6 Jul 2004
Nivå 3 · Lärling

Kirby är bra. Använd hans hammare i luften så han snurrar runt.

Nivå 3 · Lärling

Ta Ganondorf och gör upp-A så många gånger som du hinner ta sen basebollträet och ladda upp och släpp, kom 567m!

7 Jul 2004
Nivå 2 · Novis

Själv kom jag bara 441,8 M med ganondorf med den metoden.. kanske skulle ta och försöka köra några långre men färre A^-Attacker.

Nivå 4 · Lärling

jag har bara lyckats ca 500m med ice climbers (skulle gärna vilja veta hur man slår över 2000m som en ahr lyckats med )

Nivå 2 · Novis

jag har bara lyckats ca 500m med ice climbers (skulle gärna vilja veta hur man slår över 2000m som en ahr lyckats med )

hur får du 500 med ice climbers?
Nivå 3 · Lärling

det går typ inte med 2000m ;)

Nivå 2 · Novis

nej det borde inte gå

Nivå 2 · Novis

Jag tror inte riktigt på det dära med 2000m.. det låter lite för otroligt. Antingen hade han tappat glasögonen och såg dubbla nollor eller så ere nån som skojjat med tip-ex. Hursomhelst går det inte att få 2000m. och bilder via internet kan man ju inte lita på, för så svårt är det ju faktiskt inte att rita dit några nollor. 500 som nån pustade ur sig ovanför mig någonstans låter llite rimligare. Själv har jag bara orkat fått 441 med ganondorf (som jag kankse nämde)(senil?).

Nivå 3 · Lärling

jaa typ

8 Jul 2004
Nivå 2 · Novis

vad får man om man slår 400 meter?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in