Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

söker efter masken var kan jag få den och hur

Lens of Truth är ett förstoringsglas, ingen mask. Om det var en mask skulle den väl heta "Mask of Truth"? (En sån finns faktiskt, men inte där man får Lens of Truth.)
Skrivet
(Rumiko @ 11/07-2004 13:33:25)

Lens of Truth är ett förstoringsglas, ingen mask. Om det var en mask skulle den väl heta "Mask of Truth"? (En sån finns faktiskt, men inte där man får Lens of Truth.)

hmm...förstoringsglas är det väl ändå inte...det är väl mer som ett glas som visar sanningen...asså om det är en illusion man ser eller inte...
Skrivet
(0014 @ 13/07-2004 21:27:56)
(Rumiko @ 11/07-2004 13:33:25)

hmm...förstoringsglas är det väl ändå inte...det är väl mer som ett glas som visar sanningen...asså om det är en illusion man ser eller inte...

Okej då, men det ser ut som ett förstoringsglas. Ska vi kalla det lins då?
Skrivet

sanningens öga räcker nog...

Ja, men jag menar ju vad vi ska säga att det är för ett sorts förmål! Man kan ju inte säga: "Lens of Truth är sanningens öga" om nån frågar vad det är. Då måste man ju kunna svara typ: "det är en lins med vilken man kan se osynliga och falska föremål". Förresten betyder inte lens öga... ;) :)
  • Skapa ny...