Gäst Frooz Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 En anan av mina kompisar som inte är medlem på fuska han fyller år samma dag som han som spelar james bond! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Gary Cooper, amerikansk skådespelare 103 år Avliden Tore Wretman, svensk kock 88 år Avliden Eva Peron, argentisk presidenthustru 85 år Avliden Elisabeth Söderström, svensk operasångerska 77 år Ingvar Wixell, svensk operasångare 73 år Therese Brewer, sångerska 73 år Owe Wiktorin, svensk fd överbefälhavare 64 år Evert Ljusberg, svensk jämtlandspresident 59 år Gigi Hamilton, svensk artist 39 år Traci Lords, skådespelerska 36 år Eagle-Eye Cherry, svensk sångare 35 år Tomas Antonelius, svensk VM-spelare i fotboll 2002 31 år Tomas Gustafsson, svensk fotbollsspelare 31 år dom fyller år samma dag som jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Tyryck in på Denna sida! skriv in eran födelse dag där och se om några kändisar fyller år samma dag som ni! Hendrik larsson fyller år 1dag föra mig :D och mikael nilsson fyller år 7dagar efter mig :D happy! Egentligen, vem gör såna sidor? Jag skulle aldrig kommit på att göra en sida med vilken kändis man fyller år på samma dag som. Hur många kändisar finns det då? Kan man säka på datum istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 (Xade @ 04/07-2004 20:49:39) Tyryck in på Denna sida! skriv in eran födelse dag där och se om några kändisar fyller år samma dag som ni! Hendrik larsson fyller år 1dag föra mig :D och mikael nilsson fyller år 7dagar efter mig :D happy! Egentligen, vem gör såna sidor? Jag skulle aldrig kommit på att göra en sida med vilken kändis man fyller år på samma dag som. Hur många kändisar finns det då? Kan man säka på datum istället? Man kan ju söka på datum.Det har väl alla här gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Dhyan Chand, landhockeyspelare 1905 Avled 1979-12-03 Barbro Hiort af Ornäs, skådespelerska 83 år Donald O´Connor, skådespelare 79 år Ben Gazzara, skådespelare 74 år Bengt Fahlström, TV-programledare 66 år Oscar De La Hoya, boxare 1945 Avled 1972-02-04 Roger De Coster, motorcross-förare 59 år Daniel Stern, skådespelare 47 år Shania Twain, sångerska 39 år Rene Higuita, målvaktsgalning 38 år Jason Priestley, skådespelare i bl.a Beverly Hills 90210 35 år Carsten Jancker, VM-spelare i fotboll 2002 30 år Senad Tiganj, VM-spelare i fotboll 2002 29 år Daniel Andersson, VM-spelare i fotboll 2002 27 år Leann Rimes, sångerska 22 år dom fyller år samma dag som jag gör,men kände bara igen Shania Twain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Konstantin Tjernenko, diktator 1911 Avled 1985-03-10 Stig Olin, skådespelare mm 84 år Birgitta Trotzig, ledamot i Svenska Akademien stol nr 6 75 år Paola, drottning 66 år Brian de Palma, regissör 64 år Franz Beckenbauer, fotbollsspelare och tränare 59 år Amy Madigan, skådespelerska 54 år Preben Elkjaer Larsen, fotbollsspelare 47 år Mauro Scocco, sångare 42 år Moby, artist 39 år Harry Connick jr, skådespelare 36 år Pierre Issa, VM-spelare i fotboll 2002 föresten fyller dejan stankovic år samma dag som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.