(=Sonic=Master=) Skrivet 23 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 men har någon av er 8-bitars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 men har någon av er 8-bitars Jag hade, min brossa har snott det... :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Det var oschysst. Men jag har mitt kvar. Det kommer fira 12-årsjubileum i slutet av Januari 2004! Min brorsa fick det nämligen när han fyllde 9 och han fyller 21 i Januari. Vet ni hur gamla era NES är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 mitt är typ 15-20 år gammalt men jag har en consoll som är äldre än 8-bitars kommer inte ihåg vad den heter men jag ska kolla upp det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 min kompis ochså ska fråga va det heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 men har någon av er 8-bitars Jag hade, min brossa har snott det... :evil: Men det är ju riktigt konstigt att sno sånt, Och han är ju till och med din brorsa! Kan du inte få tillbaka det genom att säga till dina föräldara eftersom man kan bara inte sno ett tv-spel när man är ens brorsa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 men har någon av er 8-bitars Jag hade, min brossa har snott det... :evil: Men det är ju riktigt konstigt att sno sånt, Och han är ju till och med din brorsa! Kan du inte få tillbaka det genom att säga till dina föräldara eftersom man kan bara inte sno ett tv-spel när man är ens brorsa! Jag spelade inte så ofta ändå, kunde dom flesta spelen... Dessutom har han ett dåligt humör. Han har snott mitt gamecube en gång också då jag spelade mer på datorn, då var hans ursäkt: Du använder det ju inte!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 men har någon av er 8-bitars Jag hade, min brossa har snott det... :evil: Men det är ju riktigt konstigt att sno sånt, Och han är ju till och med din brorsa! Kan du inte få tillbaka det genom att säga till dina föräldara eftersom man kan bara inte sno ett tv-spel när man är ens brorsa! Jag spelade inte så ofta ändå, kunde dom flesta spelen... Dessutom har han ett dåligt humör. Han har snott mitt gamecube en gång också då jag spelade mer på datorn, då var hans ursäkt: Du använder det ju inte!!! är din bror lite knäpp om man tro för han värkar vara det men säg till honom på skarpen att han ska ge tillbaka det när du vill använda det för det är ju ditt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 men har någon av er 8-bitars Jag hade, min brossa har snott det... :evil: Men det är ju riktigt konstigt att sno sånt, Och han är ju till och med din brorsa! Kan du inte få tillbaka det genom att säga till dina föräldara eftersom man kan bara inte sno ett tv-spel när man är ens brorsa! Jag spelade inte så ofta ändå, kunde dom flesta spelen... Dessutom har han ett dåligt humör. Han har snott mitt gamecube en gång också då jag spelade mer på datorn, då var hans ursäkt: Du använder det ju inte!!! är din bror lite knäpp om man tro för han värkar vara det men säg till honom på skarpen att han ska ge tillbaka det när du vill använda det för det är ju ditt Ehum... han e min storebror, och det var hans ibörjan om man säger så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Här är en bild på den! http://level8online.tripod.com/webgfx/nes/nes1con.jpg Och det finns roliga spel men man kan köpa spel men det finns inte många kvar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 pokemon: Vad är det bild på? SuS1321: är det inte den här konsollen som är som ett Game Boy med bl.a. det här fösrta Mariospelet där man ska hoppa över små fula stenar som Donkey Kong rullar? Jag har hr haft en sån, men jag vet inte vad den heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Det här är nog rättare sagt ett Nintendo 8 bit! Jag bara gissar! http://w1.413.telia.com/~u41307832/Bilder/jpg/nintenbas.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg