(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 så man vinner ingen bana asso ingenting förutom det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Nej inte som MK(PIP). BT säger att vi ska hålla oss till ämnet så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 okey men då behöver man typ inge minnesort till spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 okey men då behöver man typ inge minnesort till spelet nix...sparas i kasetten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Fattar inte vad minnes kortet är till för :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 till tex Fifa 99, Twisted edge, south park rally och Bond twine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Fattar inte vad minnes kortet är till för :? man har det till att spara spöken man race:at mot fast mitt har jag bara till rush o rush 2 men det hör inte hit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jag behövde inget minneskort till att spara spöken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 finns det ratt så man kan spela mk på ratt asso till 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 nix..inte va jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 det vore kolt annars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 finns det ratt så man kan spela mk på ratt asso till 64 nej det funkar inte med nån ratt till nåt n64 spel!!!!!! 0014: man måste visst ha minneskort för att spara spökerna, alltså att man kan köra mot ett yoshi spöke med typ bowser... annars går dte att spela mot spöke om man trycker retry! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg