Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jag tycker att den är tråkig med all trafik.... Det är när det är krångligt som är det roligaste..... Det kan ju vara lite utmaning ibland. Och sånt gillar ju "jag". men just därför gillar jag yoshis valley Vad är det för svårt med den???? Den varvar man ju motståndarna på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 den är bara jobbig därför att det är så många olika vägar och när det är på extra så blir allt spegelvänt och då glömmer man vilken väg man ska ta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 den är bara jobbig därför att det är så många olika vägar och när det är på extra så blir allt spegelvänt och då glömmer man vilken väg man ska ta Det tänker man på innan man börjar köra själva banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 inte jag i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Men det gört jag. I alla fall nu för tiden. Men förut blev det så rörigt och ovant när man skulle köra åt något annat håll över huvud taget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 mmm...och på den Graden ligger jag på nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Nu kan vi sluta chatta lite. Min lista: Yoshi Toad Mario Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Ja ja............... Beklagar att jag råka chatta. Men men...... Vilken ban-musik tycker ni är bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 den var svår men dom flesta e bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag gillar alla Raceway låtar, yoshis valley/ moo moo farm och Rainbow road Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Rainbowroad knäcker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag tycker Rainbow Road och Choko mountain eller vad den heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg