vad är ett super nintendo e det något känt tv-spel eller vad e det
vad är ett super nintendo
Öh... du... det är nintendos andra spelkonsoll...
väldigt känd.
men jag har hört att advance spelen har samma grafik som super niuntendo
Nej, men samma grafik som nintendo 8-bitar.
Super nintendo har bättre grafik än 8-bitar iallafall, men det är som sagt nintendos andra spelkonsol. N64:an har mycket bättre garfik.
Först så kommer Nintendo 8-bitars, sen SUPER NINTENDO, sedan N64 och Sluligen Nintendo GameCube.
och gamecube e klart bäst
Ja, men inte undra på. Det är nyast. Men de gamla kan också vara roliga ibland.
jag har mitt Super nintendo på Landet så jag kan inte spela det så ofta men det är skit roligt att spela när man väll gör det
ja det är askul Zelda a link to the past kom till det före gameboy advance
mm men jag tycker super nintendos grafik liknar sega konsolerna förutom dreamcst
Skit i grafiken och ha roligt med spelen istället.mm men jag tycker super nintendos grafik liknar sega konsolerna förutom dreamcst
super nintendo har alla coola killar och tjejer.så sonic ta och släng dit fula sega och ta och köp dig ett super nintendo
super nintendo har alla coola killar och tjejer.så sonic ta och släng dit fula sega och ta och köp dig ett super nintendo
vårda språket...
SNES är jättekul! :D
aldrig i livet jag ska icke vårda mitt språk!........skojja :D
dom borde göra toxic avenger som spel.
nes och snes var ju dom bästa nintendo spelen tycker jag... n64 är mest fjantiga spel, jag säger inte att det inte finns några bra spel till 64, för det finns ju spel som är skitkul, men jag tycker ändå att dom gör mycke barnsliga spel.. det fanns ju stentuffa spel till nes och snes.
Här kommer en bild på den:
http://images.google.se/imgres?imgurl=emul...e%3DUTF-8[/img]
Det bästa spelet till super nintendo är iallafall POWER RANGERS