finaly_man Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Va!? Knivar!? Nu fattar jag dock varför han kastade halsduken på han och varför Figo såg döden i killen. Han hade ju lämnat Barcelona, killen ville ha han tbx men Figo blev bara surare över det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Men det var bra att Figo blev bättre senare på matchen... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Idiot! Pajas! J***a psykfall! Hoppas han stängs av på livstid från fotbollsarenorna i Europa & får dryga böter eller fängelse. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Mmm, fast det var jäklans kul. 20000:- böter och 2veckors fängelse är bra. Portugal hade völ ett anfall just då? Tyckte komentatorerna sa det, själv satt jag på datan med tv i öronen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Mmm, fast det var jäklans kul. 20000:- böter och 2veckors fängelse är bra. Portugal hade völ ett anfall just då? Tyckte komentatorerna sa det, själv satt jag på datan med tv i öronen. 20000 & 2 veckor är för lite.50000 + 3 månader låter lite bättre. Han har ju gjort intrång på en EM-final. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Han är ju känd. Han kallas för Jimmy Jump och har hoppat in på sportarenor förr. Han ägde matchen helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.