_thule_ Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Nån som har en trainer till Rollercoaster Tycoon v1.0 som fungerar? Och döda mej inte om det redan finns en tråd om det, jag sökte efter det, men hittade inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Titta HÄR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Nån som har en trainer till Rollercoaster Tycoon v1.0 som fungerar? Och döda mej inte om det redan finns en tråd om det, jag sökte efter det, men hittade inte.. varför skullle vi döda dig om d fans en till sån här tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 har en massa trainers, det dumma är detta: är det en bra trainer(jag har bara en, och den är riktigt bra) så kan den få spelet att ´haka upp sig(gör det hela tiden) är det en dålig trainer är det ingen mening att använda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_thule_ Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Har hittat en nu.. Schassen: På dom flesta forumen jag är inne på så blir alla jävligt sura om man råkar skriva om nåt som dom har skrivit om tidigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Har hittat en nu.. Schassen: På dom flesta forumen jag är inne på så blir alla jävligt sura om man råkar skriva om nåt som dom har skrivit om tidigare. vad heter trainern? och är den bra?jag har en som gör så att man kan ta bort höjdgränsen, alltså kan man ha hur höga bergochdalbanor som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Finns en trainer som har typ 30 funktioner och är garanterat krångelfi. Har dock glömt bort vad den heter :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
udd3n Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag har en av dom besta trainers man kan Hitta ex: all mark alla aktraktjoner torka gångar på 1 sekund ta bort alla träd klara barnan på 1 sekund alla är glada alla har samma kläder turne bus (det kommer 20 pers med en gång) adda 5000,000,00 i cach, döda alla på 1 sekund! och muycket,mycket mera! :cool: :D :cool: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Aboo... Gammal tråd. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg