Karata Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 schysst, ska kolla de :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 fånga entei titta vart han finns på fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ja har redan Entei Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 jag har fånfat 38 pokemon men när jag mötte mayoren i realgam tower så misslyckades jag med att fånga tyranitar för jag visste intwe att man måste ha masterball på han jag trodde det fanns svårare pokemon som man skulle ha mastrball till.... kan man träfa han igen ??? svara hellst i personligt meddelend Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Måste man ha masterball på han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Helst, annars Är det skitsvårt!!(tycker jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ok, tack igen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg