tomte_nisse Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 3st. Nr1: DeN cOoLaStE pOkEmOn SoM fInNs är Dragonite :) :) Nr2: DeN nÄsT cOoLaStE pOkEmOn SoM fInNs är Nidoking :) Nr3: DeN tReDjE cOoLaStE pOkEmOn SoM fInNs är Scizor :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the_coolnes Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Vilken är er favorit-pokemon.Min är typhlosin. min är snorlax Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kriitan Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Min favorit är Growlithe, jag tycker den ser både cool och söt ut! :) /Kriitan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Är inget stort pokemonfan men gillar vissa av spelen... Några av mina favoriter är raichu,charizard,nidoking och arcanine lr vad han heter...Har några till men kommer inte ihåg alla :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 snorlax äger :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 charizard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 delibird snorlax raichu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Mewtwo och Tyrannitar tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ant-on Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Tyrannitar!!! Men hur får man den och hur får man golbat utan att va snäll?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klcnakcnqlon32 Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Typhlosion, Articuno å Mewto ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Vet knappt vilka pokémon som finns längre, kan bara dom 150 första. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Tyrannitar!!! Men hur får man den och hur får man golbat utan att va snäll?? Du får Tyrannitar om du tränar upp en Pupitar till lvl 55 och du får Golbat om du tränar en Zubat till lvl 22, det är Golbat du ska vara snäll med om du vill ha en Crobat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg