JoJjo_ Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Vilka färgade pokemon kan man fånga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Vet inte dom ända jag fångat är: Guld Raticate Guld Rattata Guld Magikarp Red Gyarados Blue Wobbufett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Alla, vilka som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 wobbafeet är ju blå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 men det va inte så jag mena =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Jag har shiny butterfree och shiny gyarados Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 igår fånga jag en shiny ponyta :lol: . Undrar om den fortfarande är en shiny om jag utvecklar den...hmm :huh: . Idag fick jag en Shiny...jag vet inte vad den heter,men det är en steel-fågel. den är shiny men jag ser inte nån skillnad på den :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Den fågeln har jag också fångat jag kommer bara inte ihåg namnet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Menar ni Skarmory? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Just det så heter den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Skiftar din åxå lite i brons? De gör min iaf ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Jag har bara en shiny gearados och en shiny magikarp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg