Gäst anubis Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 shinyy magicarp ingen annan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Skiftar din åxå lite i brons? De gör min iaf ;) Min med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Vilka färgade pokemon kan man fånga? Min kompis storebros kompis hittade 3guldiga pokemon efterLake of Rage. jag kommer inte ihåg vilka :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Om du har Pokémon Stadium på Nintendo och Gameboy och ändrar namn på dina Pokémon så ändrar dom färg på Pokemon Stadium när du använder dom från ditt Game Boy B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Det är inte ända sättet, dom är som vanliga pokemon fast svårare att möta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ar all mina i lv 100!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kotten Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 någon som vet hbur man kan få bort repor på gameboy:et Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 undrar ja me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 tillbaka till ämnet du kan göra enannan tråd om det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Hur får man Shiny Magikarp eller vad den nu är? Man sätter bara in Red Gyarados(fångas i Lake of Rage)med en Vanlig blå Gyarados med det motsatta könet, så får man Shining Magikarp :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Och så kan man ju kuta runt i Ilex forest tills man möter Shining Weedle B) (man möter den väldigt sällan men jag har mött den ett antal gånger) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Vilken av dem :huh: Om du menar Red Gyarados är den givetvis röd, och Shining Weedle är blå B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg