Diablo-master Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Jag tankar ner mod från mewgood men inga funkar. Jag tror det e för att som e till 1.9 . när jag går in så trycker jag direkt på "MODS" sen på det moddet jag vill ha. Jag har testat nästan alla men ingen funkar!!!!!! HJÄÄÄÄLP!!! Jag vet att det ska funka att fixa 1.10 mods där ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 prova att klistra in det i diablo mappen(tryck ja när den vill ersätta, men glöm inte att kopiera den andra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diablo-master Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Det krånglar efter att jag klistrat in filen och gått in på diablo( har gjort en kopia av den första) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 då är det nog för versionen på moden och på ditt D2, det finns patchar om du vill patcha till 1.09 på www.blizzard.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diablo-master Skrivet 13 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Asså om jag patchar då kan jag ju inte lira battle net.. Och jag vet att det ska finnas 1.10 bossmod nån stans, Han/Hon som har sin loggbild på sonix( fast röd) sa det!!! Och det skulle finnas på mewgood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 jag sa att det finns till 1.09 på mewgood men 1.10 på ladderhall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diablo-master Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 du sa det på msn ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 mmm det gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.